سریر و سرمین ماسریر و سرمین ما، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

پرنسس ها (سریر و سرمین)

سونوی سه بعدی

1392/11/6 12:57
نویسنده : مامان شیوا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس های بهاری من

چند روز پیش (2بهمن 92)رفتیم سونوی سه بعدی انقدر ناز بودین که نگو. یکی تون دستاش تقریبا جلو چشماش بود یکیتون هم کنارپیشونی . مامانی قربون دستو پاهای کوچولوتون بشه. بابایی وقتی دیدتون گفت که شبیه من هستید. بعد سونو  رفتیم مطب پیش خانم دکتر برای ویزیت ماهانه.

خانم دکتر هم  از اینکه دوتا پرنسس دارم خیلی ذوق کرده مثل همیشه صدای قلبتونو شنیدم . یکی تون خیلی شیطون ترِ ,فکر کنم شبیه منِ . یکی تون مثل بابا رضا آروم. خانم  دکترآمپول هم برای تشکیل ریه هاتون داد  که اگه زود اومدید خدایی نکرده به مشکل نخورید . 23 بهمن بازم باید بریم پیش خانم دکتر . کاش یه دکتر تو خونه داشتیم یا حداقل یکی از این دستگاه هایی که می شه باهاش صدای قلبتونو شنید آخه من عاشقه تالاب و تولوپ قلبتون هستم .

دخترای گلم به خاطر وضعیت مامانی تا حالا براتون خرید نکرده بودیم ولی امروز براتون چندتایی لباس و کفش های خوشگل خریدم . بعدشم بعد کلی پرسو جو براتون دوتا تخت کمد خوشگل سفارش دادیم. این روزا کلی ورجه وورجه می کنید   ولی بعضی وقتا خیلی آروم می شیدکه مامانی اصلا دوست نداره شما آروم باشید حاضرم تموم شب بیدار بمونم ولی شیطونی های شما رو مدام حس کنم. خیلی خوشحالم که دوتایید چون دیگه تنها نیستید . مواظب همدیگه باشید پرنسس ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)