سریر و سرمین ماسریر و سرمین ما، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

پرنسس ها (سریر و سرمین)

ماه هشتم

1393/1/7 17:17
نویسنده : مامان شیوا
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس های من. سلام دست گلای من . سلام عزیزای دلم . می دونم این روزا جاتون تنگ شده ولی  مامان قربونتون بره چاره ای جز تحمل نیست. الان تو ماه هشتم هستیم  24 اسفند بازم شما رو دیدم خدا رو شکر آقای دکتر گفت همه چی خوبه . مامان قربونتون بره  تو هفته 31 وزنتون 1519 و  1670 بود که واسه این هفته نرمال بود. بعدشم رفتیم پیش خانم دکتر بازم خدا رو شکر صدای تالاپ و تولوپ. قرار این دفعه 16 فروردین بریم تا خانم دکتر وقت دقیق اومدن شما رو بگه. قند عسلام امسال عید به خاطر شرایط من مهمون بابایی و مامانی  من بودیم .و سفره هفت سین و اینجا چیدیم  به  امید خدا  عید سال بعد با شما فرشته ها تو خونه خودمون جشن میگیریم . اینم سفره هفت سین امسال که کار دست خودم.

دخملا مواظب همدیگه باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)