سریر و سرمین ماسریر و سرمین ما، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

پرنسس ها (سریر و سرمین)

ماه هفتم

1393/1/7 17:19
نویسنده : مامان شیوا
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس های من

الان مامانی توی ماه هفتم و شما هم شکر خدا حالتون خوبه. عزیزای دلم مامان مامانی تو این روزها شدید مشغول خرید سیسمونی برای شماست. دست مامان جون و بابا جون درد نکنه که دارن براتون سنگ تموم میذارن. من که شرمنده ام با این وضعیتم نمیتونم برم براتون خرید کنم البته چند دفعه ای با کلی اصرار رفتم خرید ولی خوب چون نمی خوام زبونم لال برای شما مشکلی پیش بیاد واسه همین زود برگشتم انشاا... بعد به دنیا اومدنتون قول میدم همه رو جبران کنم. در حال حاضر سلامتیتون از همه چی برام مهم تر.قند عسلام هرکی لباساتون رو می بینه کلی ذوق می کنه,  همه دلشون می خواست بچه بودن و از این وسایلا داشتن چون از هر کدوم هم دوتا می خریم واسه همین خیلی باحاله. هرچند واسه جور کردن دوتا مثل هم کلی به مشکل می خوریم ولی برای دسته گلهایی مثل شما همه ی سعی مون رو می کنیم . انشا ا... که خوشتون بیاد. اگه خدا بخواد  همین روزها  اتاقتون رو آماده   می کنیم.

مواظب همدیگه باشید پرنسس های من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)