سریر و سرمین ماسریر و سرمین ما، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

پرنسس ها (سریر و سرمین)

سیسمونی

1393/1/13 18:42
نویسنده : مامان شیوا
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس های من. قربونتون برم می خوام عکس اتاقتون رو بزارم براتون. دست مامانی بابایی درد نکنه. الهی مامان فداتون شه شما که در جریان هستید من نتونستم خیلی براتون خرید کنم. ولی قول میدم وقتی به سلامتی دنیا اومدید همه اینا رو جبران کنم واسه همین نذاشتم مامانی و بابایی بیشتر از این زحمت بکشن که واسه من جا بمونه هرچند که سنگ تموم گذاشتن. دست شون درد نکنه . انشا الله شما هم دخترهای خوبی باشید بتونیم با هم دیگه زحمتاشون جبران کنیم.

اول از همه تخت و کمدتون

 

دخترای خوشگلم امیدوارم خوشتون بیاد و ازشون به سلامتی استفاده کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

madarkhanomi
13 فروردین 93 19:14
اوه اوه ببین چه کرده... همه رو دیوونه کرده! سلام . من اولین باره که وبت رو میبینم.همه چیز عالی و با سلیقه... انشاله که نی نی به سلامتی دنیا بیاد خوشحال میشم بهم سر بزنی
مینا
18 فروردین 93 12:23
واااااای، چه کیفی می ده واسه دو قلو سیسمونی خریدن! انشاالله زودی بیان تو بغلت خانومی، خیلی زیبا و با سلیقه...، دوست داشتی به منم یه سر بزن
مامان الینا
11 تیر 93 10:02
چه سیسمونی با نمکی از هر چیزی دوتا ! مامانی شما هم که مثل ما همه چیتون رمز داره!!!!
مامان مهدی کوچولو
18 تیر 93 23:43
سلام قدم نو رسیده ها مبارک خوشحال میشم افتخار بدید رمز بهم بدید تا روی ماهشونو ببینم