سریر و سرمین ماسریر و سرمین ما، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

پرنسس ها (سریر و سرمین)

2هفته تا شکوفایی

1393/1/18 12:03
نویسنده : مامان شیوا
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترای قشنگم. پرنسس های من 16 فروردین رفتیم پبش خانم دکتر.قربون تالاپ وتولوپ قلبتون برم که بهترین آهنگ دنیاست. اگه خدا بخواد اول اردیبهشت میاین تو بغلم. تاریخ تولدتون خیلی جالب 1/2/93 .من که عاشق این ماهم. آخه تولد خودم ، تولد بابایی من، آشنایی و نشون کردن من و بابا رضا ، سفرمون به خونه خدا  .همه این اتفاق های خوب زندگیم تو ماه اردیبهشت بوده. حالا هم که به دنیا اومدن شما گل سرسبد این اتفاقهاست. این روزای سخت و با رویای شیرین دیدن روی ماهتون میگذرونم.

این 2 هفته هم مواظب هم باشید پرنسس های من

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان هاجر (یوسف و یگانه )
1 تیر 93 15:47
سلام خوبین ، پس ما چی ،ما می خوایم پرنسسها رو ببینیم
مامان ستیانفس
11 تیر 93 17:47
سلام شیواجان خوشحالم از آشناییتون خدا دو تا دختر ناز و خوشگلت رو واست حفظ کنه باکمال میل شمارو لینک کردم
مامان آرشیدا
12 تیر 93 10:09
سلام دوست عزیزم تولد دوقلوهاتون رو تبریک میگممن رمز میخوام لطفا
الهام
2 شهریور 93 9:23
سلام دختر خوب رمزتون از کجا بیاریم تا پرسس های نازتو ببینیم
مامان عاطفه
27 آبان 93 0:50
سلام خانمی خدا فزشته هاتو حفظ کنه میشه رمز شما رو داشته باشم عایا؟؟